CEDROLA, ELENA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 17.400
NA - Nord America 13.071
AS - Asia 4.129
OC - Oceania 232
AF - Africa 161
SA - Sud America 113
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 53
Totale 35.159
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 12.947
IT - Italia 8.449
CN - Cina 1.931
GB - Regno Unito 1.625
FR - Francia 1.583
UA - Ucraina 1.332
RU - Federazione Russa 886
DE - Germania 877
SG - Singapore 622
AT - Austria 531
TR - Turchia 350
FI - Finlandia 283
SE - Svezia 270
IN - India 238
AU - Australia 221
IE - Irlanda 201
CZ - Repubblica Ceca 199
NL - Olanda 195
BE - Belgio 170
ES - Italia 169
CH - Svizzera 117
KR - Corea 117
HK - Hong Kong 116
JP - Giappone 110
VN - Vietnam 100
CA - Canada 84
ID - Indonesia 82
TW - Taiwan 79
RO - Romania 70
MY - Malesia 66
GR - Grecia 64
PT - Portogallo 64
PL - Polonia 54
PH - Filippine 53
PK - Pakistan 53
EU - Europa 52
DK - Danimarca 50
HU - Ungheria 49
BR - Brasile 47
AE - Emirati Arabi Uniti 44
IR - Iran 41
ZA - Sudafrica 37
KE - Kenya 32
LT - Lituania 26
MT - Malta 25
EG - Egitto 24
MX - Messico 20
AM - Armenia 17
NO - Norvegia 17
SA - Arabia Saudita 17
TH - Thailandia 17
CO - Colombia 15
HR - Croazia 15
IL - Israele 15
MU - Mauritius 15
PE - Perù 15
CL - Cile 14
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 14
LK - Sri Lanka 13
NG - Nigeria 12
EE - Estonia 11
NZ - Nuova Zelanda 11
BG - Bulgaria 10
EC - Ecuador 10
SM - San Marino 10
MA - Marocco 9
DZ - Algeria 8
GH - Ghana 8
BD - Bangladesh 7
LU - Lussemburgo 7
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 7
BO - Bolivia 6
NI - Nicaragua 6
AL - Albania 5
ET - Etiopia 5
OM - Oman 5
AR - Argentina 4
BA - Bosnia-Erzegovina 4
KG - Kirghizistan 4
KH - Cambogia 4
LV - Lettonia 4
MD - Moldavia 4
PR - Porto Rico 4
AZ - Azerbaigian 3
BS - Bahamas 3
BY - Bielorussia 3
IQ - Iraq 3
PA - Panama 3
RS - Serbia 3
TN - Tunisia 3
BF - Burkina Faso 2
BW - Botswana 2
CM - Camerun 2
GE - Georgia 2
GY - Guiana 2
LB - Libano 2
NP - Nepal 2
QA - Qatar 2
SY - Repubblica araba siriana 2
UZ - Uzbekistan 2
Totale 35.145
Città #
Houston 1.284
Chandler 1.081
Milan 993
Jacksonville 969
Fairfield 953
Ashburn 805
New York 661
Rome 627
Woodbridge 602
Vienna 521
Wilmington 479
Dearborn 478
Ann Arbor 465
Singapore 438
Seattle 348
London 338
Shanghai 311
Cambridge 289
Tappahannock 268
Chicago 244
Beijing 231
Naples 231
Boardman 222
Macerata 216
Istanbul 214
Paris 209
Princeton 194
Lawrence 186
Dublin 182
Turin 154
Verona 154
Nanjing 153
Florence 144
Guangzhou 144
Manchester 136
Brussels 133
Helsinki 123
Redwood City 123
Bologna 109
Brisbane 107
Bari 104
Inglewood 100
Palermo 100
Los Angeles 93
Hefei 75
Kunming 71
Kocaeli 70
Brooklyn 69
Padova 67
Shenyang 66
Oakland 62
Ancona 58
Brescia 58
Jinan 58
Seoul 55
Wenzhou 55
Monterubbiano 54
Santa Clara 54
Southampton 54
Fuzhou 53
Tokyo 51
Napoli 49
Genoa 48
Villemomble 47
Amsterdam 46
Ningbo 46
Southwark 46
Tianjin 46
Barnsley 45
Munich 45
Sydney 45
Athens 44
Hangzhou 44
Nottingham 44
Zhengzhou 44
Brno 43
Monza 43
Nanchang 42
Leeds 41
Kuala Lumpur 39
Dubai 38
Sevran 38
Melbourne 37
Central 36
Berlin 35
Dong Ket 35
Pisa 35
Bergamo 34
Hebei 33
San Diego 32
Sheffield 32
Ascoli Piceno 31
Budapest 31
Delhi 31
La Ferte-sous-Jouarre 31
Madrid 31
Barcelona 30
Frankfurt am Main 30
Bremen 29
Catania 29
Totale 18.451
Nome #
Fashion and Gamification 1.140
Il marketing internazionale per le piccole e medie imprese 988
FROM GENDER TO GENDERLESS SEGMENTATION: WHAT IS HAPPENING IN THE LUXURY FASHION INDUSTRY? 979
Fondamenti di Marketing - Terza edizione 904
Championing Gender Fluidity in Luxury Fashion: A Case Study on Gucci under Alessandro Michele’s Creative Direction 821
Le aziende del lusso a sostegno dell’arte: una visione strategica della relazione arte e impresa 652
Piccole e medie imprese e internazionalita’: strategie di business, relazioni, innovazione 645
Eccellenze italiane. Internazionalizzazione ed ecosostenibilità del distretto tessile biellese 587
Turismo e tecnologia digitale: la trasformazione del settore tra sfide e opportunità 576
Multivariate Statistical Analysis of Artification Effect on Customer-Based Brand Equity in Luxury Brands 461
Storia, economia, cultura, modelli di business e di marketing per operare con successo in Cina. La via verso la Terra di Mezzo 431
Art-based secondary associations for luxury brands 375
Fattori chiave di successo per l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda. Best practices di due luxury brand del Made in Italy 374
Ermenegildo Zegna: quando i valori familiari diventano un fattore di successo nello sviluppo di un’azienda globale nel settore del lusso 340
Ermenegildo Zegna: When Family Values Guide Global Expansion in the Luxury Industry 334
null 326
Business models of Italian entreprises in markets with high cultural distance. A focus on the chinese market: crucial relations, marketing strategies and performances 324
Process Innovation: Hidden Secret to Success and Efficiency 289
Fashion Brand Internationalization 287
COUNTRY REPUTATION, BRAND REPUTATION AND COMPANY REPUTATION: THEIR IMPORTANCE IN BUSINESS-TO-BUSINESS INDUSTRIES 286
Piccole e media imprese italiane oltre confine: un’indagine empirica 281
Renewable energy industries in Europe. Are they successful in the Chinese market? 271
null 265
International entrepreneurship and performance. What are the important factors in markets with high cultural distance? 264
Avatar fashion and cultural identity in the metaverse 240
null 238
null 238
Product Innovation in the Global Fashion Industry 232
Emotional Analysis in Designing Tourism Experiences Through Neuromarketing Methods: The Role of Uncontrollable Variables and Atmosphere: A Preliminarily Study 232
Loyalty marketing e carte fedeltà: i risultati di una ricerca empirica 231
Blockchain: technology transforming the fashion industry 228
Overview of fashion brand internationalization: theories and trends 226
Le strategie di internazionalizzazione e posizionamento di mercato delle imprese 226
null 225
Process Innovation in the Global Fashion Industry 222
null 219
null 211
null 208
Country-of-origin effect and firm reputation influence in business-to-business markets with high cultural distance 207
Internet for franchising: current use and areas of improvement. Results of an empirical research 206
null 206
Arena Water Instinct: Innovation built-in the company DNA 196
The Italian bank's concept of the internet. A compared analysis with Europe and USA. 195
Interazione culturale e processi di negoziazione 191
Total quality management 188
Innovazione ed eco-sostenibilità nel settore tessile: il caso del distretto biellese 183
null 183
Digitalizzazione del turismo tra minacce e opportunità 183
Nuove sfide per l’internazionalizzazione delle imprese. le imprese italiane in Cina: modelli di business e politiche di mercato 182
Business Models of European Pharmaceutical Firms Operating in China: a Storytelling of Best Practices 180
Artification Processes for Major Luxury Brands: Art-Based Mangement for Branding Purposes 178
"Les nouveaux services bancaires liés à internet. Comparaison entre l'Italie, l'Europe et les Etats Unis" 176
Marketing Information System 176
How can small- and medium-sized enterprises (SMEs) successfully evolve? Lessons learned from Apparel and Textiles SMEs in Biella 172
null 172
null 169
Territorio, relazioni e competitività. Verso nuovi percorsi di sviluppo nazionale ed internazionale per le piccole e medie imprese italiane 167
The process of artification for luxury brands searching for a new balance between ethics and aestethics 167
Journal of Textile Science & Fashion Technology 164
The Italian Network Contract of “Polo Alta Moda Area Vestina”: from a territorial net to a system of excellences 163
New challenges for the internationalization of firms. Italian companies in China: business models and market policies 162
The internationalization of the European Renewable Energy Industry 159
AI DO ETHICS - Artificial Intelligence and Innovation in Economics and Business. Developing skills by Ethics 159
Il turismo sostenibile nel settore alberghiero italiano: il caso EcoWorldHotel 158
Three decades of research in health and food marketing. A systematic review 155
Arte popolare come eredità culturale di una marca in cerca di autenticità: il caso Dolce & Gabbana 155
Tecnologia e franchising. Il contributo di Internet all’evoluzione delle relazioni franchisor – franchisee – cliente 152
Eccellenze del distretto biellese. Il caso Zegna 151
The Italian SMEs in the International context. A model to succeed in the global arena 150
The country of origin effect (COO) in the industrial sectors: the results of an empirical study 150
La segmentazione di genere nella moda: reazioni Instagram alle collezioni genderless 148
Arts Marketing 147
Italian small and medium entreprises in China. Relationships and cultural distances throughout the supply chain. 146
AI DO ETHICS 146
Italian firms in China: emerging business models for family firms 145
Lo sviluppo di un'innovazione sostenibile. Best practices nel settore tessile e moda. 145
Internet per le piccole e medie imprese: potenzialità e stato dell’arte in Italia e in Europa 142
Direct Marketing: il marketing di relazione nella banca 140
I modelli di business delle imprese italiane che operano in mercati con alta distanza culturale. Un focus sul mercato cinese: relazioni, strategie di marketing e performances aziendali 139
Relazioni di business Italia–Cina: quali opportunità per le piccole e medie imprese italiane 136
Servizi di pubblica utilità ed Internet: un focus sul settore postale europeo 135
The Italian Network Contract of “Polo Alta Moda Area Vestina”: From a Territorial Net to a System of Excellences 135
Cooperation in small and medium enterprises to break into international markets – Angeli della Moda on the Japanese market 133
Le piccole e medie imprese italiane in Cina. Verso un nuovo approccio di marketing 131
Un modello di successo per la piccola impresa 130
Ar(Re)tailing: Retailers new art galleries? 130
Piccole e medie imprese industriali e mercati internazionali: il contributo di country, company e brand reputation 130
China and Europe taking care of healthcare solutions - “CHETCH” 130
I nuovi confini del made in Italy: sostenibilità, artificazione, gestione del brand e relazioni distributive multicanale 130
Le PMI italiane e internet: luci ed ombre. I risultati di una ricerca empirica 129
L'innovazione nei percorsi di internazionalizzazione delle imprese italiane: nuovi approcci ai mercati e nuovi modelli di business. 127
Monte Carlo / Monte Carlo Markov Chain 126
SOCIAL INNOVATION TO ETERNIZE GENIUS IN LUXURY FAMILY FIRMS: EXPLORING THE ROLE OF TERRITORIAL VALUES AND PERSONALITY TRAITS 126
Internet for franchising: something new or just a different way of communicating 125
La pubblicità sul punto vendita: passato presente e futuro. Una ricerca empirica 123
Heritage marketing e valorizzazione del territorio: il percorso verso l’innovazione sostenibile nel tessile 123
Il mercato cinese tra sfide e opportunità. Il caso FAAM Group 121
ECCELLENZE ITALIANE. INTERNAZIONALIZZAZIONE ED ECOSOSTENIBILITÀ DEL DISTRETTO TESSILE BIELLESE 121
null 121
ITeBA: Innovazioni Tecnologiche per il Benessere Aziendale post COVID - ITeBA: The technological innovations for corporate well-being post COVID 120
Totale 24.911
Categoria #
all - tutte 136.832
article - articoli 23.174
book - libri 12.349
conference - conferenze 0
curatela - curatele 2.127
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 55.173
Totale 229.655


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20203.187 0 0 0 0 0 1.462 513 392 207 424 135 54
2020/20213.068 395 204 108 272 240 354 272 275 204 343 302 99
2021/20221.793 103 226 60 121 143 206 97 175 192 154 230 86
2022/20235.152 566 138 147 469 489 400 194 558 930 364 570 327
2023/20249.044 632 407 566 811 844 1.511 927 918 443 741 674 570
2024/20255.735 818 846 1.125 1.369 823 754 0 0 0 0 0 0
Totale 35.978