CEDROLA, ELENA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 33.441
NA - Nord America 15.747
AS - Asia 8.023
SA - Sud America 714
AF - Africa 363
OC - Oceania 329
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 53
Totale 58.670
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 15.405
IT - Italia 11.907
RU - Federazione Russa 8.660
FR - Francia 4.243
CN - Cina 2.722
GB - Regno Unito 2.177
SG - Singapore 2.042
DE - Germania 1.472
UA - Ucraina 1.341
AT - Austria 692
HK - Hong Kong 580
BR - Brasile 488
NL - Olanda 476
IN - India 430
TR - Turchia 409
VN - Vietnam 401
FI - Finlandia 357
SE - Svezia 302
AU - Australia 292
KR - Corea 291
ES - Italia 241
IE - Irlanda 227
CA - Canada 214
BE - Belgio 203
CZ - Repubblica Ceca 202
ID - Indonesia 200
CH - Svizzera 176
JP - Giappone 172
PL - Polonia 135
MY - Malesia 107
TW - Taiwan 98
RO - Romania 97
ZA - Sudafrica 95
MX - Messico 89
GR - Grecia 88
PK - Pakistan 88
PT - Portogallo 86
HU - Ungheria 77
MA - Marocco 77
PH - Filippine 76
AR - Argentina 64
AE - Emirati Arabi Uniti 61
DK - Danimarca 61
BD - Bangladesh 57
EU - Europa 52
KE - Kenya 50
IR - Iran 47
CO - Colombia 42
EG - Egitto 39
EC - Ecuador 37
NZ - Nuova Zelanda 36
LT - Lituania 32
TH - Thailandia 30
NG - Nigeria 26
MT - Malta 25
LK - Sri Lanka 24
AM - Armenia 23
NO - Norvegia 23
SA - Arabia Saudita 23
CL - Cile 22
HR - Croazia 22
IL - Israele 22
IQ - Iraq 22
PE - Perù 21
MU - Mauritius 19
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 18
BG - Bulgaria 16
DZ - Algeria 14
EE - Estonia 12
OM - Oman 12
SM - San Marino 12
LU - Lussemburgo 11
PY - Paraguay 11
UZ - Uzbekistan 11
JO - Giordania 10
LV - Lettonia 10
TN - Tunisia 10
AL - Albania 9
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 9
RS - Serbia 9
GH - Ghana 8
UY - Uruguay 8
VE - Venezuela 8
ET - Etiopia 7
NI - Nicaragua 7
BO - Bolivia 6
GY - Guiana 6
KH - Cambogia 6
MD - Moldavia 6
NP - Nepal 6
PA - Panama 6
AZ - Azerbaigian 5
KG - Kirghizistan 5
KZ - Kazakistan 5
LB - Libano 5
PR - Porto Rico 5
QA - Qatar 5
BA - Bosnia-Erzegovina 4
CY - Cipro 4
DO - Repubblica Dominicana 4
Totale 58.605
Città #
Moscow 2.047
Milan 1.455
Houston 1.300
Ashburn 1.188
Chandler 1.081
Rome 1.011
Jacksonville 972
Fairfield 953
Singapore 904
New York 769
Vienna 617
Woodbridge 603
Beijing 515
Wilmington 480
Dearborn 478
Ann Arbor 465
Hong Kong 449
Naples 415
London 365
Seattle 365
Berlin 349
Shanghai 327
Boardman 296
Cambridge 289
Chicago 283
Los Angeles 277
The Dalles 270
Tappahannock 268
Paris 266
Turin 266
Macerata 230
Istanbul 225
Dublin 208
Florence 206
Verona 206
Seoul 204
Dallas 197
Princeton 194
Lawrence 186
Manchester 178
Bologna 170
Nanjing 157
Guangzhou 156
Bari 141
Brussels 135
Helsinki 135
Ho Chi Minh City 135
Palermo 128
Redwood City 123
Brisbane 119
Nuremberg 119
Brooklyn 103
Council Bluffs 103
Padova 102
Inglewood 100
Catania 99
Tokyo 97
Hanoi 95
Brescia 90
Jakarta 89
Genoa 85
Santa Clara 81
Hefei 79
Amsterdam 78
Kunming 78
Montreal 77
São Paulo 75
Southampton 74
Tianjin 73
Kocaeli 70
Ancona 69
Melbourne 69
Frankfurt am Main 67
Shenyang 67
Monza 66
Warsaw 66
Johannesburg 64
Venice 64
Munich 63
Oakland 62
Fuzhou 61
Jinan 60
Athens 59
Casablanca 59
Southwark 59
Pescara 56
Wenzhou 55
Monterubbiano 54
Kuala Lumpur 53
Sydney 53
Buffalo 51
Hangzhou 51
Leeds 50
Mumbai 50
Turku 50
Ascoli Piceno 49
Napoli 49
Bergamo 48
Budapest 48
Zhengzhou 48
Totale 26.243
Nome #
Territorio, relazioni e competitività. Verso nuovi percorsi di sviluppo nazionale ed internazionale per le piccole e medie imprese italiane 2.065
Fondamenti di Marketing - Terza edizione 1.819
Championing Gender Fluidity in Luxury Fashion: A Case Study on Gucci under Alessandro Michele’s Creative Direction 1.768
Il marketing internazionale per le piccole e medie imprese 1.415
FROM GENDER TO GENDERLESS SEGMENTATION: WHAT IS HAPPENING IN THE LUXURY FASHION INDUSTRY? 1.357
Fashion and Gamification 1.313
Turismo e tecnologia digitale: la trasformazione del settore tra sfide e opportunità 1.080
Piccole e medie imprese e internazionalita’: strategie di business, relazioni, innovazione 879
Eccellenze italiane. Internazionalizzazione ed ecosostenibilità del distretto tessile biellese 842
Le aziende del lusso a sostegno dell’arte: una visione strategica della relazione arte e impresa 764
Multivariate Statistical Analysis of Artification Effect on Customer-Based Brand Equity in Luxury Brands 711
Storia, economia, cultura, modelli di business e di marketing per operare con successo in Cina. La via verso la Terra di Mezzo 566
Nuove sfide per l’internazionalizzazione delle imprese. le imprese italiane in Cina: modelli di business e politiche di mercato 513
Fattori chiave di successo per l’innovazione sostenibile nel settore tessile e moda. Best practices di due luxury brand del Made in Italy 511
Art-based secondary associations for luxury brands 499
Blockchain in luxury fashion: a collaborative approach to innovation and trust 463
Ermenegildo Zegna: quando i valori familiari diventano un fattore di successo nello sviluppo di un’azienda globale nel settore del lusso 461
Ermenegildo Zegna: When Family Values Guide Global Expansion in the Luxury Industry 459
Business models of Italian entreprises in markets with high cultural distance. A focus on the chinese market: crucial relations, marketing strategies and performances 430
Product Innovation in the Global Fashion Industry 427
Emotional Analysis in Designing Tourism Experiences Through Neuromarketing Methods: The Role of Uncontrollable Variables and Atmosphere: A Preliminarily Study 399
Le strategie di internazionalizzazione e posizionamento di mercato delle imprese 395
Avatar fashion and cultural identity in the metaverse 376
Piccole e media imprese italiane oltre confine: un’indagine empirica 367
Loyalty marketing e carte fedeltà: i risultati di una ricerca empirica 367
Process Innovation: Hidden Secret to Success and Efficiency 362
Digitalizzazione del turismo tra minacce e opportunità 361
COUNTRY REPUTATION, BRAND REPUTATION AND COMPANY REPUTATION: THEIR IMPORTANCE IN BUSINESS-TO-BUSINESS INDUSTRIES 360
Fashion Brand Internationalization 353
Blockchain: technology transforming the fashion industry 348
International entrepreneurship and performance. What are the important factors in markets with high cultural distance? 342
Interazione culturale e processi di negoziazione 326
Renewable energy industries in Europe. Are they successful in the Chinese market? 326
null 326
Arena Water Instinct: Innovation built-in the company DNA 317
Fondamenti di Marketing 6a Edizione 306
"Les nouveaux services bancaires liés à internet. Comparaison entre l'Italie, l'Europe et les Etats Unis" 303
Process Innovation in the Global Fashion Industry 289
Overview of fashion brand internationalization: theories and trends 288
Arte popolare come eredità culturale di una marca in cerca di autenticità: il caso Dolce & Gabbana 288
Innovazione ed eco-sostenibilità nel settore tessile: il caso del distretto biellese 282
Journal of Textile Science & Fashion Technology 281
Artification Processes for Major Luxury Brands: Art-Based Mangement for Branding Purposes 272
null 265
Servizi di pubblica utilità ed Internet: un focus sul settore postale europeo 262
AI DO ETHICS - Artificial Intelligence and Innovation in Economics and Business. Developing skills by Ethics 262
Internet for franchising: current use and areas of improvement. Results of an empirical research 261
Country-of-origin effect and firm reputation influence in business-to-business markets with high cultural distance 260
AI DO ETHICS 255
Smart solutions and educational programs for anti-fragility and inclusion (Safina) 253
Eccellenze del distretto biellese. Il caso Zegna 248
L'innovazione nei percorsi di internazionalizzazione delle imprese italiane: nuovi approcci ai mercati e nuovi modelli di business. 245
ITeBA: Innovazioni Tecnologiche per il Benessere Aziendale post COVID - ITeBA: The technological innovations for corporate well-being post COVID 243
Il turismo sostenibile nel settore alberghiero italiano: il caso EcoWorldHotel 242
The Italian bank's concept of the internet. A compared analysis with Europe and USA. 239
null 238
null 238
The Italian Network Contract of “Polo Alta Moda Area Vestina”: from a territorial net to a system of excellences 235
Heritage marketing e valorizzazione del territorio: il percorso verso l’innovazione sostenibile nel tessile 235
Business Models of European Pharmaceutical Firms Operating in China: a Storytelling of Best Practices 233
La segmentazione di genere nella moda: reazioni Instagram alle collezioni genderless 230
Ar(Re)tailing: Retailers new art galleries? 229
The country of origin effect (COO) in the industrial sectors: the results of an empirical study 225
null 225
Total quality management 222
The process of artification for luxury brands searching for a new balance between ethics and aestethics 222
Lo sviluppo di un'innovazione sostenibile. Best practices nel settore tessile e moda. 222
Arts Marketing 221
How can small- and medium-sized enterprises (SMEs) successfully evolve? Lessons learned from Apparel and Textiles SMEs in Biella 219
null 219
I nuovi confini del made in Italy: sostenibilità, artificazione, gestione del brand e relazioni distributive multicanale 215
Tecnologia e franchising. Il contributo di Internet all’evoluzione delle relazioni franchisor – franchisee – cliente 212
Marketing Information System 212
null 211
B2B relational with a quality approach 211
China and Europe taking care of healthcare solutions - “CHETCH” 209
null 208
The Italian SMEs in the International context. A model to succeed in the global arena 207
New challenges for the internationalization of firms. Italian companies in China: business models and market policies 206
null 206
Key success factors to be sustainable and innovative in the textile and fashion industry: evidences from two Italian luxury brands 206
Three decades of research in health and food marketing. A systematic review 205
Internet per le piccole e medie imprese: potenzialità e stato dell’arte in Italia e in Europa 203
Cooperation in small and medium enterprises to break into international markets – Angeli della Moda on the Japanese market 203
Italian firms in China: emerging business models for family firms 202
The Italian Network Contract of “Polo Alta Moda Area Vestina”: From a Territorial Net to a System of Excellences 202
The internationalization of the European Renewable Energy Industry 201
Piccole e medie imprese industriali e mercati internazionali: il contributo di country, company e brand reputation 200
The role of big data in understanding the effects of price promotion in the luxury fashion industry 196
I modelli di business delle imprese italiane che operano in mercati con alta distanza culturale. Un focus sul mercato cinese: relazioni, strategie di marketing e performances aziendali 196
Un modello di successo per la piccola impresa 192
Appunti sulle ricerche di mercato 188
Italian small and medium entreprises in China. Relationships and cultural distances throughout the supply chain. 187
HERITAGE MARKETING E VALORIZZAZIONE DEL TERRITORIO NELLE RELAZIONI MULTI STAKEHOLDER 186
Direct Marketing: il marketing di relazione nella banca 185
AI and Emotions: review, synthesis and research agenda 184
COMMUNICATING COMPANIES’ SUPPLY CHAIN SUSTAINABILITY PRACTICES IN A DIGITAL ENVIRONMENT 184
Digitalisation for sustainable development of SMEs (DiSuDeSME) 183
null 183
Relazioni di business Italia–Cina: quali opportunità per le piccole e medie imprese italiane 182
Totale 38.389
Categoria #
all - tutte 205.727
article - articoli 33.415
book - libri 17.655
conference - conferenze 0
curatela - curatele 3.087
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 80.725
Totale 340.609


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.849 0 0 0 0 0 354 272 275 204 343 302 99
2021/20221.793 103 226 60 121 143 206 97 175 192 154 230 86
2022/20235.152 566 138 147 469 489 400 194 558 930 364 570 327
2023/20249.017 632 407 566 811 844 1.509 927 914 442 736 662 567
2024/202516.376 807 842 1.123 1.368 821 1.295 1.512 1.976 1.174 3.324 1.396 738
2025/202612.972 1.081 1.813 3.310 1.738 2.955 2.075 0 0 0 0 0 0
Totale 59.564