GISTRI, GIACOMO
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 4.298
EU - Europa 4.082
AS - Asia 1.304
OC - Oceania 54
SA - Sud America 28
AF - Africa 25
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 9.795
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.267
IT - Italia 1.688
CN - Cina 826
UA - Ucraina 485
DE - Germania 445
FR - Francia 436
GB - Regno Unito 285
AT - Austria 164
HK - Hong Kong 149
FI - Finlandia 98
SE - Svezia 93
RU - Federazione Russa 78
IN - India 73
CZ - Repubblica Ceca 64
IE - Irlanda 60
AU - Australia 51
NL - Olanda 47
SG - Singapore 47
PL - Polonia 37
JP - Giappone 30
KR - Corea 29
CA - Canada 28
PH - Filippine 28
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 27
TR - Turchia 26
IR - Iran 25
ES - Italia 21
VN - Vietnam 14
CH - Svizzera 13
BE - Belgio 12
IL - Israele 11
PE - Perù 10
PT - Portogallo 10
RO - Romania 10
TW - Taiwan 10
BR - Brasile 9
EG - Egitto 7
MU - Mauritius 7
TN - Tunisia 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
CO - Colombia 6
ID - Indonesia 6
MY - Malesia 5
EU - Europa 4
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 4
AR - Argentina 3
JO - Giordania 3
MX - Messico 3
NO - Norvegia 3
PK - Pakistan 3
BD - Bangladesh 2
CY - Cipro 2
LT - Lituania 2
NC - Nuova Caledonia 2
SI - Slovenia 2
TH - Thailandia 2
DK - Danimarca 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
GR - Grecia 1
IQ - Iraq 1
KE - Kenya 1
LB - Libano 1
NZ - Nuova Zelanda 1
SA - Arabia Saudita 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 9.795
Città #
Chandler 483
Jacksonville 410
Fairfield 381
Woodbridge 315
Dearborn 223
Ashburn 191
Houston 187
Milan 185
Ann Arbor 184
Guangzhou 184
Wilmington 182
Vienna 161
New York 139
Seattle 131
Macerata 116
Cambridge 102
Rome 102
Shanghai 99
Beijing 90
Lawrence 73
Princeton 73
Nanjing 72
London 71
Boardman 65
Chicago 64
Dublin 54
Inglewood 52
Brooklyn 45
Augusta 42
Redwood City 42
Helsinki 40
Kunming 38
Shenyang 38
Hefei 37
Verona 37
Paris 31
Brisbane 30
Kraków 29
Bratislava 27
Ningbo 26
Salerno 26
Tokyo 26
Jinan 25
Florence 24
Scicli 24
Singapore 22
Zhengzhou 22
Naples 21
Bologna 20
Castel Mella 20
Nanchang 20
Catania 19
Pesaro 19
San Diego 18
Kocaeli 17
Modena 17
Taizhou 17
Amsterdam 16
Ancona 16
Bari 16
Jersey City 16
Turin 16
Palermo 14
Rotterdam 14
Tianjin 14
Davao City 13
Henderson 13
San Severino Marche 13
Dong Ket 12
Seoul 12
Toronto 12
Vicenza 12
Washington 11
Des Moines 10
Jiaxing 10
Lima 10
Mainz 10
Senigallia 10
Wuhan 10
Ardabil 9
Brussels 9
Monterubbiano 9
San Mateo 9
Sydney 9
Auburn Hills 8
Borås 8
Bremen 8
Brno 8
Hamburg 8
Hebei 8
Hong Kong 8
Los Angeles 8
Madrid 8
Padova 8
Pforzheim 8
Prato 8
Stanley 8
Venice 8
Vigevano 8
Forlì 7
Totale 5.660
Nome #
How Emotions drives Donations: A systematic literature review on emotional charity advertising 504
Reputazione Aziendale e Crisis Management. Una prospettiva accademica e professionale 373
The effects of social media on brand attitude and WOM during a brand crisis: evidences from the Barilla case 309
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States 251
The interaction effect between brand identification and personal crisis relevance on consumers’ emotional reactions to a fashion brand crisis 251
SUSTRURAL: la sostenibilità del Place branding e la governance delle aree rurali 243
THE EFFECTS OF BRAND LOYALTY ON THE EMOTIONAL REACTIONS TO A LUXURY BRAND CRISIS: THE MONCLER CASE 238
L'impatto della brand crisis sulla clientela e l'effetto della fedeltà alla marca 237
Does the perception of incongruence hurt more? Customers’ responses to CSR crises affecting the main reputation dimension of a company 226
Consumers’ responses to ethical brand crises on social media platforms 221
EXPLORING THE PALM OIL CRISIS THROUGH THE LENS OF DIFFERENT SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS OF FACEBOOK, YOUTUBE AND TWITTER CONTENTS 209
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 198
SUSTRURAL: la sostenibilità del Place branding e la governance delle aree rurali 190
Il product placement cinematografico. Una forma di comunicazione tra impresa e cultura 184
When counterfeits raise the appeal of luxury brands 181
L’EFFETTO DELL’INCONGRUENZA FRA REPUTAZIONE E EVENTO CRITICO SULL'EFFICACIA DELLE STRATEGIE DI RISPOSTA ALLA CRISI 172
Legitimacy struggles in palm oil controversies: An institutional perspective 168
What is the Harm in Fake Luxury Brands? Moving Beyond the Conventional Wisdom 166
The role of brand awareness and product involvement on choice and recall in the context of product placement 162
Le scelte dei consumatori e le conseguenze per le marche 160
Social Media and Consumers’ Reactions to Brand Crisis: The Case of Barilla 138
The Brand Dislike Construct: Scale Development and Application to Actual Brands 136
Falso Prada o Carpisa? Un approfondimento empirico suglieffetti della contraffazione sui marchi di lusso e non 133
Marche alla ribalta. Il product placement cinematografico in Italia e la sua gestione manageriale 129
Brand Dislike: Representing the Negative Side of Consumer Preferences 129
La contraffazione nel mercato del lusso: minaccia o opportunità? 127
L’effetto del prime sull’efficacia del product placement cinematografico 125
Positive effects of counterfeiting on luxury goods: an empirical exploration with consumers 125
What happens to customers when a crisis hits the core dimension of corporate reputation? The role of the perception of congruence versus incongruence 124
Fostering student entrepreneurial skills in SSHS. The case of “Impresa in Aula" 121
Megamarketing and sustainability in contested markets: a longitudinal analisys of media discourses about palm oil 120
L’efficacia dell’anticipazione dell’inserimento all’interno di una strategia integrata di product placement cinematografico 119
The effect of social media on brand attitude and WOM during a brand crisis: the case of Barilla 119
Brand dislike: evidence from qualitative research and scale development 116
L'impatto della crisi del brand sui clienti attuali e potenziali 114
Consumers’ perceptions and attitudes toward product placements: exploring similarities and differences between Finland and the United States 114
Le marche sgradite: l’altra faccia delle preferenze del consumatore. Costruzione e validazione di una scala di misurazione 111
Gli effetti della contraffazione sui fashion brand originali: un’indagine empirica 110
Obsolescenza programmata e relazione con il brand: un’analisi delle reazioni dei consumatori al caso apple 108
The Elaboration of Ethical Brand Crises on Social Media 107
The effects of luxury conceptualization on counterfeit possession: an empirical exploration with consumers 106
E' contraffatto? Allora è di lusso! Gli effetti della contraffazionesull’introduzione di un nuovo marchio di abbigliamento di lusso nel mercato italiano 103
Product placements in movies: the point of view of the consumer 102
GROTTINI LAB: I KPI NEL RETAIL MARKETING E LA LORO EVOLUZIONE IN SEGUITO ALLʼINTRODUZIONE DELLʼINTELLIGENZA ARTIFICIALE 101
Product placement specifici e generici: impatto sull’audience e implicazioni per la costruzione delle politiche di branding 101
La valutazione negativa di un inserimento da parte dello spettatore. Un’indagine esplorativa nell'ambito del product placement cinematografico 101
Un film può essere considerato come una vetrina in allestimento? 98
Il consumo di vino e la ricerca di autenticità 97
“Un’analisi esplorativa sulle pratiche di consumo dei prodotti contraffatti” 96
Gli effetti della percezione del valore del lusso sull’acquisto dei prodotti contraffatti 96
Crisis communications and consumers’ responses: The role of the need of cognitive closure 95
Consumption symbols at the cinema: Italian masters’ movies (1945-1975) 92
Crisis congruence and corporate reputation: the moderating role of product involvement. 91
Il consumatore e i prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul processo d’acquisto e le pratiche di consumo 90
Crisis Communication ed Etica del Marketing: il Ruolo del Pubblico nei Social Media 88
Wine consumption practices and meanings as depicted in Italian TV fiction 83
L’opportunità di elaborare il messaggio nel contesto del product placement cinematografico 80
La contraffazione nel mercato del lusso: minaccia o opportunità? 80
Exploring food ‘localness’: A definition from local food activists 80
SUSTRURAL: la sostenibilità del Place branding e la governance delle aree rurali 78
Gli effetti della contraffazione sui brand originali: un’analisi dell’effetto di sostituzione nel contesto degli accessori di moda 77
SUSTRURAL: la sostenibilità del Place branding e la governance delle aree rurali 75
SUSTRURAL: la sostenibilità del Place branding e la governance delle aree rurali 75
Dopo il d.lgs. 97/2016: disciplina, adempimenti e limiti della trasparenza amministrativa 73
null 73
Megamarketing and sustainability in contested markets: a longitudinal analisys of media discourses about palm oil 71
null 71
Consumers, Counterfeiters, and Luxury Goods 64
Priming Movie Product Placements: New Insights from a Cross-National Case Study 59
“Going to vending is an archetypal situation, as camera café”: an exploratory qualitative analysis on vending machine users’ behavior 58
L’effetto dell’incongruenza fra reputazione e evento critico sull'efficacia delle strategie di risposta alla crisi 56
The effects of social media on brand attitude and WOM during a brand crisis: the case of Barilla 53
SUSTRURAL: la sostenibilità del Place branding e la governance delle aree rurali 53
Towards a better understanding of practitioners’ ideas about product placement: an empirical analysis in the Italian context 43
null 38
SUSTRURAL: la sostenibilità del Place branding e la governance delle aree rurali 32
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation 32
Promoting healthy or preventing unhealthy? An experimental investigation in the context of food products sold through smart vending machines 31
The Second Life of Food: When Social Marketing Bridges Solidarity and Waste Prevention. The Case of the Italian Food Bank 26
Negative relationships in the interactions between consumers and smart objects 25
La grappa e il suo marketing 14
La blockchain per le PMI artigiane del Made in Italy. Il caso della Savio Firmino 10
Totale 10.035
Categoria #
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selected - selezionate 0
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Totale 69.477


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.842 0 0 108 533 132 394 203 167 91 150 49 15
2020/20211.313 119 78 88 101 69 188 65 153 77 202 119 54
2021/2022675 44 98 16 41 35 75 67 49 49 54 102 45
2022/20231.453 218 72 40 169 136 108 62 148 258 70 107 65
2023/20241.727 129 47 116 101 44 226 155 291 92 188 192 146
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