GISTRI, GIACOMO Statistiche

GISTRI, GIACOMO  

Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States 1-gen-2016 Sabour, N. I.; Pillai, D.; Gistri, Giacomo; Balasubramanian, S. K. Sabour_Attitude-related-perceptions_2016.pdf
The Brand Dislike Construct: Scale Development and Application to Actual Brands 1-gen-2007 D., Dalli; S., Grappi; S., Romani; Gistri, Giacomo -
Brand dislike: evidence from qualitative research and scale development 1-gen-2005 D., Dalli; Gistri, Giacomo; S., Romani -
Brand Dislike: Representing the Negative Side of Consumer Preferences 1-gen-2006 D., Dalli; S., Romani; Gistri, Giacomo Dalli, Romani, Gistri (2006).pdf
Il consumatore e i prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul processo d’acquisto e le pratiche di consumo 1-gen-2008 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Grappi; S., Pace; V., Gabrielli -
Consumers, Counterfeiters, and Luxury Goods 1-gen-2020 Gistri, G. Gistri_Luxury_2020.pdf
Consumers’ perceptions and attitudes toward product placements: exploring similarities and differences between Finland and the United States 1-gen-2020 Balasubramanian, S. K.; Pillai, D.; Gistri, G.; Sabour, N.; Patwardhan, H. Brodowsky_2020.pdf
Consumers’ responses to ethical brand crises on social media platforms 1-gen-2017 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo Pace, Corciolani, Gistri (2017)_MC.pdf
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 1-gen-2009 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Grappi; S., Pace; V., Gabrielli Gistri et al (2009)_JBM.pdf
Consumption symbols at the cinema: Italian masters’ movies (1945-1975) 1-gen-2006 D., Dalli; Gistri, Giacomo -
La contraffazione nel mercato del lusso: minaccia o opportunità? 1-gen-2010 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Pace abstract SIM 2010.pdf
La contraffazione nel mercato del lusso: minaccia o opportunità? 1-gen-2011 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Pace -
Crisis Communication ed Etica del Marketing: il Ruolo del Pubblico nei Social Media 1-gen-2015 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo -
Crisis communications and consumers’ responses: The role of the need of cognitive closure 1-gen-2016 Corciolani, M; Gistri, Giacomo; Pace, S. CORCIOLANI_GISTRI_PACE (2016)_mkting trends.pdf
Crisis congruence and corporate reputation: the moderating role of product involvement. 1-gen-2015 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo -
Does the perception of incongruence hurt more? Customers’ responses to CSR crises affecting the main reputation dimension of a company 1-gen-2019 Gistri, G.; Corciolani, M.; Pace, S. Gistri_Does-perception-incongruence_2019.pdf
Dopo il d.lgs. 97/2016: disciplina, adempimenti e limiti della trasparenza amministrativa 1-gen-2016 Calzolaio, Simone; Salerno, Giulio; Pojaghi, Barbara; Gistri, Giacomo -
E' contraffatto? Allora è di lusso! Gli effetti della contraffazionesull’introduzione di un nuovo marchio di abbigliamento di lusso nel mercato italiano 1-gen-2010 Gistri, Giacomo; S., Pace; S., Romani -
THE EFFECTS OF BRAND LOYALTY ON THE EMOTIONAL REACTIONS TO A LUXURY BRAND CRISIS: THE MONCLER CASE 1-gen-2015 Gistri, Giacomo; Pace, S.; Corciolani, M. Gistri, Pace, Corciolani (2015).pdf
The effects of luxury conceptualization on counterfeit possession: an empirical exploration with consumers 1-gen-2013 Gistri, Giacomo; Pace, S.; Romani, S. -