GISTRI, GIACOMO Statistiche

GISTRI, GIACOMO  

Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States 1-gen-2016 Sabour, N. I.; Pillai, D.; Gistri, Giacomo; Balasubramanian, S. K. Sabour_Attitude-related-perceptions_2016.pdf
Brand dislike: evidence from qualitative research and scale development 1-gen-2005 D., Dalli; Gistri, Giacomo; S., Romani -
Brand Dislike: Representing the Negative Side of Consumer Preferences 1-gen-2006 D., Dalli; S., Romani; Gistri, Giacomo Dalli, Romani, Gistri (2006).pdf
Consumers, Counterfeiters, and Luxury Goods 1-gen-2020 Gistri, G. Gistri_Luxury_2020.pdf
Consumers’ perceptions and attitudes toward product placements: exploring similarities and differences between Finland and the United States 1-gen-2020 Balasubramanian, S. K.; Pillai, D.; Gistri, G.; Sabour, N.; Patwardhan, H. Brodowsky_2020.pdf
Consumers’ responses to ethical brand crises on social media platforms 1-gen-2017 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo Pace, Corciolani, Gistri (2017)_MC.pdf
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 1-gen-2009 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Grappi; S., Pace; V., Gabrielli Gistri et al (2009)_JBM.pdf
Consumption symbols at the cinema: Italian masters’ movies (1945-1975) 1-gen-2006 D., Dalli; Gistri, Giacomo -
Crisis Communication ed Etica del Marketing: il Ruolo del Pubblico nei Social Media 1-gen-2015 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo -
Crisis communications and consumers’ responses: The role of the need of cognitive closure 1-gen-2016 Corciolani, M; Gistri, Giacomo; Pace, S. CORCIOLANI_GISTRI_PACE (2016)_mkting trends.pdf
Crisis congruence and corporate reputation: the moderating role of product involvement. 1-gen-2015 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo -
Does the perception of incongruence hurt more? Customers’ responses to CSR crises affecting the main reputation dimension of a company 1-gen-2019 Gistri, G.; Corciolani, M.; Pace, S. Gistri_Does-perception-incongruence_2019.pdf
Dopo il d.lgs. 97/2016: disciplina, adempimenti e limiti della trasparenza amministrativa 1-gen-2016 Calzolaio, Simone; Salerno, Giulio; Pojaghi, Barbara; Gistri, Giacomo -
E' contraffatto? Allora è di lusso! Gli effetti della contraffazionesull’introduzione di un nuovo marchio di abbigliamento di lusso nel mercato italiano 1-gen-2010 Gistri, Giacomo; S., Pace; S., Romani -
Exploring food ‘localness’: A definition from local food activists 1-gen-2021 Graciotti, A.; Gistri, G. graciotti_merged.pdf
EXPLORING THE PALM OIL CRISIS THROUGH THE LENS OF DIFFERENT SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS OF FACEBOOK, YOUTUBE AND TWITTER CONTENTS 1-gen-2016 Corciolani, Matteo; Gistri, Giacomo; Pace, Stefano Corciolani et al 2016_MC.pdf
Falso Prada o Carpisa? Un approfondimento empirico suglieffetti della contraffazione sui marchi di lusso e non 1-gen-2009 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Pace -
Fostering Student Entrepreneurial Skills in SSHS. The Case of “Impresa in Aula" 1-gen-2021 Cerquetti, M.; Compagnucci, L.; Cossiri, A.; Gistri, G.; Spigarelli, F. Cerquetti et al 2021.pdf
Gli effetti della contraffazione sui brand originali: un’analisi dell’effetto di sostituzione nel contesto degli accessori di moda 1-gen-2009 Gistri, Giacomo; S., Pace; S., Romani; L., Masserini Abstract SIM (2009).pdf
Gli effetti della contraffazione sui fashion brand originali: un’indagine empirica 1-gen-2011 Pace, S; Gistri, Giacomo; Romani, S; Masserini, S. -