GISTRI, GIACOMO Statistiche
GISTRI, GIACOMO
Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States
2016-01-01 Sabour, N. I.; Pillai, D.; Gistri, Giacomo; Balasubramanian, S. K.
Brand dislike: evidence from qualitative research and scale development
2005-01-01 D., Dalli; Gistri, Giacomo; S., Romani
Brand Dislike: Representing the Negative Side of Consumer Preferences
2006-01-01 D., Dalli; S., Romani; Gistri, Giacomo
Consumers, Counterfeiters, and Luxury Goods
2020-01-01 Gistri, G.
Consumers’ perceptions and attitudes toward product placements: exploring similarities and differences between Finland and the United States
2020-01-01 Balasubramanian, S. K.; Pillai, D.; Gistri, G.; Sabour, N.; Patwardhan, H.
Consumers’ responses to ethical brand crises on social media platforms
2017-01-01 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context
2009-01-01 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Grappi; S., Pace; V., Gabrielli
Consumption symbols at the cinema: Italian masters’ movies (1945-1975)
2006-01-01 D., Dalli; Gistri, Giacomo
Crisis Communication ed Etica del Marketing: il Ruolo del Pubblico nei Social Media
2015-01-01 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo
Crisis communications and consumers’ responses: The role of the need of cognitive closure
2016-01-01 Corciolani, M; Gistri, Giacomo; Pace, S.
Crisis congruence and corporate reputation: the moderating role of product involvement.
2015-01-01 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo
Does the perception of incongruence hurt more? Customers’ responses to CSR crises affecting the main reputation dimension of a company
2019-01-01 Gistri, G.; Corciolani, M.; Pace, S.
Dopo il d.lgs. 97/2016: disciplina, adempimenti e limiti della trasparenza amministrativa
2016-01-01 Calzolaio, Simone; Salerno, Giulio; Pojaghi, Barbara; Gistri, Giacomo
E' contraffatto? Allora è di lusso! Gli effetti della contraffazionesull’introduzione di un nuovo marchio di abbigliamento di lusso nel mercato italiano
2010-01-01 Gistri, Giacomo; S., Pace; S., Romani
Enhancing Transparency in Mobile App Privacy Notices: the Impact of Content and Format on User Perceptions
2024-01-01 Testi, N.; Gistri, G.
Exploring food ‘localness’: A definition from local food activists
2021-01-01 Graciotti, A.; Gistri, G.
EXPLORING THE PALM OIL CRISIS THROUGH THE LENS OF DIFFERENT SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS OF FACEBOOK, YOUTUBE AND TWITTER CONTENTS
2016-01-01 Corciolani, Matteo; Gistri, Giacomo; Pace, Stefano
Falso Prada o Carpisa? Un approfondimento empirico suglieffetti della contraffazione sui marchi di lusso e non
2009-01-01 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Pace
Fostering student entrepreneurial skills in SSHS. The case of “Impresa in Aula"
2021-01-01 Cerquetti, M.; Compagnucci, L.; Cossiri, A.; Gistri, G.; Spigarelli, F.
Gli effetti della contraffazione sui brand originali: un’analisi dell’effetto di sostituzione nel contesto degli accessori di moda
2009-01-01 Gistri, Giacomo; S., Pace; S., Romani; L., Masserini