GISTRI, GIACOMO Statistiche

GISTRI, GIACOMO  

Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 21 (tempo di esecuzione: 0.023 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States 1-gen-2016 Sabour, N. I.; Pillai, D.; Gistri, Giacomo; Balasubramanian, S. K. Sabour_Attitude-related-perceptions_2016.pdf
Consumers’ responses to ethical brand crises on social media platforms 1-gen-2017 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo Pace, Corciolani, Gistri (2017)_MC.pdf
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 1-gen-2009 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Grappi; S., Pace; V., Gabrielli Gistri et al (2009)_JBM.pdf
Does the perception of incongruence hurt more? Customers’ responses to CSR crises affecting the main reputation dimension of a company 1-gen-2019 Gistri, G.; Corciolani, M.; Pace, S. Gistri_Does-perception-incongruence_2019.pdf
EXPLORING THE PALM OIL CRISIS THROUGH THE LENS OF DIFFERENT SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS OF FACEBOOK, YOUTUBE AND TWITTER CONTENTS 1-gen-2016 Corciolani, Matteo; Gistri, Giacomo; Pace, Stefano Corciolani et al 2016_MC.pdf
Fostering student entrepreneurial skills in SSHS. The case of “Impresa in Aula" 1-gen-2021 Cerquetti, M.; Compagnucci, L.; Cossiri, A.; Gistri, G.; Spigarelli, F. Cerquetti et al 2021.pdf
Gli effetti della contraffazione sui fashion brand originali: un’indagine empirica 1-gen-2011 Pace, S; Gistri, Giacomo; Romani, S; Masserini, S. -
Gli effetti della percezione del valore del lusso sull’acquisto dei prodotti contraffatti 1-gen-2013 Gistri, Giacomo; Pace, S.; Romani, S. -
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation 1-gen-2023 Pascucci, F.; Savelli, E.; Gistri, G. Pascucci, Saveli, Gistri (2023)_IJM.pdf
L'impatto della brand crisis sulla clientela e l'effetto della fedeltà alla marca 1-gen-2015 Pace, S.; Gistri, Giacomo; Balboni, B. -
La blockchain per le PMI artigiane del Made in Italy. Il caso della Savio Firmino 1-gen-2024 Testi, N.; Gistri, G. 07_testi.pdf
La valutazione negativa di un inserimento da parte dello spettatore. Un’indagine esplorativa nell'ambito del product placement cinematografico 1-gen-2011 Gistri, Giacomo -
Le marche sgradite: l’altra faccia delle preferenze del consumatore. Costruzione e validazione di una scala di misurazione 1-gen-2005 D., Dalli; S., Romani; Gistri, Giacomo -
Legitimacy struggles in palm oil controversies: An institutional perspective 1-gen-2019 Corciolani, Matteo; Gistri, Giacomo; Pace, Stefano Corciolani_Legitimacy-struggles-palmoil_2019.pdf
L’effetto del prime sull’efficacia del product placement cinematografico 1-gen-2006 Gistri, Giacomo -
Priming Movie Product Placements: New Insights from a Cross-National Case Study 1-gen-2022 Balasubramanian, S. K.; Gistri, G. Balasubramanian and Gistri (2022).pdf
The effects of social media on brand attitude and WOM during a brand crisis: evidences from the Barilla case 1-gen-2017 Pace, S.; Balboni, B.; Gistri, Giacomo Pace, Balboni, Gistri (2017)_JMC.pdf
The interaction effect between brand identification and personal crisis relevance on consumers’ emotional reactions to a fashion brand crisis 1-gen-2018 Gistri, G.; Corciolani, M.; Pace, S. Gistri_Interaction-effect-between_2018.pdf
Towards a better understanding of practitioners’ ideas about product placement: an empirical analysis in the Italian context 1-gen-2020 Gistri, Giacomo; Corciolani, Matteo Gistri, Corciolani (2020)_IJOM.pdf
Un film può essere considerato come una vetrina in allestimento? 1-gen-2007 Gistri, Giacomo -