GISTRI, GIACOMO Statistiche
GISTRI, GIACOMO
Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali
Attitudes and related perceptions about product placement: a comparison of Finland, Italy and the United States
2016-01-01 Sabour, N. I.; Pillai, D.; Gistri, Giacomo; Balasubramanian, S. K.
Consumers’ responses to ethical brand crises on social media platforms
2017-01-01 Pace, S.; Corciolani, M.; Gistri, Giacomo
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context
2009-01-01 Gistri, Giacomo; S., Romani; S., Grappi; S., Pace; V., Gabrielli
Does the perception of incongruence hurt more? Customers’ responses to CSR crises affecting the main reputation dimension of a company
2019-01-01 Gistri, G.; Corciolani, M.; Pace, S.
EXPLORING THE PALM OIL CRISIS THROUGH THE LENS OF DIFFERENT SOCIAL MEDIA: AN ANALYSIS OF FACEBOOK, YOUTUBE AND TWITTER CONTENTS
2016-01-01 Corciolani, Matteo; Gistri, Giacomo; Pace, Stefano
Fostering student entrepreneurial skills in SSHS. The case of “Impresa in Aula"
2021-01-01 Cerquetti, M.; Compagnucci, L.; Cossiri, A.; Gistri, G.; Spigarelli, F.
Gli effetti della contraffazione sui fashion brand originali: un’indagine empirica
2011-01-01 Pace, S; Gistri, Giacomo; Romani, S; Masserini, S.
Gli effetti della percezione del valore del lusso sull’acquisto dei prodotti contraffatti
2013-01-01 Gistri, Giacomo; Pace, S.; Romani, S.
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation
2023-01-01 Pascucci, F.; Savelli, E.; Gistri, G.
L'impatto della brand crisis sulla clientela e l'effetto della fedeltà alla marca
2015-01-01 Pace, S.; Gistri, Giacomo; Balboni, B.
La blockchain per le PMI artigiane del Made in Italy. Il caso della Savio Firmino
2024-01-01 Testi, N.; Gistri, G.
La valutazione negativa di un inserimento da parte dello spettatore. Un’indagine esplorativa nell'ambito del product placement cinematografico
2011-01-01 Gistri, Giacomo
Le marche sgradite: l’altra faccia delle preferenze del consumatore. Costruzione e validazione di una scala di misurazione
2005-01-01 D., Dalli; S., Romani; Gistri, Giacomo
Legitimacy struggles in palm oil controversies: An institutional perspective
2019-01-01 Corciolani, Matteo; Gistri, Giacomo; Pace, Stefano
L’effetto del prime sull’efficacia del product placement cinematografico
2006-01-01 Gistri, Giacomo
Priming Movie Product Placements: New Insights from a Cross-National Case Study
2022-01-01 Balasubramanian, S. K.; Gistri, G.
The effects of social media on brand attitude and WOM during a brand crisis: evidences from the Barilla case
2017-01-01 Pace, S.; Balboni, B.; Gistri, Giacomo
The interaction effect between brand identification and personal crisis relevance on consumers’ emotional reactions to a fashion brand crisis
2018-01-01 Gistri, G.; Corciolani, M.; Pace, S.
Towards a better understanding of practitioners’ ideas about product placement: an empirical analysis in the Italian context
2020-01-01 Gistri, Giacomo; Corciolani, Matteo
Un film può essere considerato come una vetrina in allestimento?
2007-01-01 Gistri, Giacomo