SANTILLI, Tommaso Statistiche
SANTILLI, Tommaso
Dipartimento di Scienze della formazione, dei beni culturali e del turismo
Mostra
records
Risultati 1 - 4 di 4 (tempo di esecuzione: 0.006 secondi).
Anthropological backgrounds and pedagogical boundaries for a reinterpretation of the adulthood of people with disabilities
2022-01-01 DEL BIANCO, Noemi; D'Angelo, Ilaria; Giaconi, Catia; Caldarelli, Aldo; Santilli, Tommaso; Aparecida Capellini, Simone
Exploring game design approaches through conversations with designers
2024-01-01 Cormio, L.; Giaconi, C.; Mengoni, M.; Santilli, T.
L’inclusione scolastica nella prospettiva europea: riflessioni sulla formazione dei docenti
2024-01-01 D'Angelo, I.; Santilli, T.; Borsini, L.; Del Bianco, N.; Giaconi, C.
Virtual vs. traditional learning in higher education: A systematic review of comparative studies
2025-01-01 Santilli, T.; Ceccacci, S.; Mengoni, M.; Giaconi, C.
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Anthropological backgrounds and pedagogical boundaries for a reinterpretation of the adulthood of people with disabilities | 1-gen-2022 | DEL BIANCO, Noemi; D'Angelo, Ilaria; Giaconi, Catia; Caldarelli, Aldo; Santilli, Tommaso; Aparecida Capellini, Simone | Del Bianco_Antropologia didattica speciale_2022.pdf |
Exploring game design approaches through conversations with designers | 1-gen-2024 | Cormio, L.; Giaconi, C.; Mengoni, M.; Santilli, T. | Cormio_Exploring-Game-Design_2024.pdf |
L’inclusione scolastica nella prospettiva europea: riflessioni sulla formazione dei docenti | 1-gen-2024 | D'Angelo, I.; Santilli, T.; Borsini, L.; Del Bianco, N.; Giaconi, C. | D_Angelo et al_docente_2024.pdf |
Virtual vs. traditional learning in higher education: A systematic review of comparative studies | 1-gen-2025 | Santilli, T.; Ceccacci, S.; Mengoni, M.; Giaconi, C. | 1-s2.0-S0360131524002288-main.pdf |