SANTILLI, Tommaso Statistiche

SANTILLI, Tommaso  

Dipartimento di Scienze della formazione, dei beni culturali e del turismo  

Mostra records
Risultati 1 - 10 di 10 (tempo di esecuzione: 0.017 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Anthropological backgrounds and pedagogical boundaries for a reinterpretation of the adulthood of people with disabilities 1-gen-2022 DEL BIANCO, Noemi; D'Angelo, Ilaria; Giaconi, Catia; Caldarelli, Aldo; Santilli, Tommaso; Aparecida Capellini, Simone Del Bianco_Antropologia didattica speciale_2022.pdf
Co-designing Virtual Museum application with haptic interface involving people with vision impairment and blindness 1-gen-2025 Marfoglia, A.; Santilli, T.; Generosi, A.; Mengoni, M.; Giaconi, C.; Ceccacci, S. watermarked_co-designing-a-virtual-museum-application-with-a-haptic-interface-involving-people-with-vision-impairments-and-blindness_jul-03-2025-17-09-47.pdf
Exploring game design approaches through conversations with designers 1-gen-2024 Cormio, L.; Giaconi, C.; Mengoni, M.; Santilli, T. Cormio_Exploring-Game-Design_2024.pdf
Inclusion and technological innovation in outdoor learning: Special Pedagogy pathways to co-design augmented reality experiences 1-gen-2025 Santilli, T. Santilli_Codesign-outdoor-education_2025.pdf
Inclusive Education in Emergency: Cooperazione Interuniversitaria per la Formazione dei futuri insegnanti in Palestina 1-gen-2025 Taddei, A.; D'Angelo, I.; Santilli, T.; Khales, B. Taddei_Inclusive-education-emergency_2025.pdf
Integrating educational technologies: critical analysis and perspectives from teacher training students 1-gen-2025 Santilli, T.; Ceccacci, S.; Del Bianco, N.; D'Angelo, I.; Giaconi, C. Santilli_Integrating-Educational-Technologies_2025.pdf
L’inclusione scolastica nella prospettiva europea: riflessioni sulla formazione dei docenti 1-gen-2024 D'Angelo, I.; Santilli, T.; Borsini, L.; Del Bianco, N.; Giaconi, C. D_Angelo et al_docente_2024.pdf
Self-Determined Learning Model: an international proposal for interactive learning 1-gen-2025 Del Bianco, N.; Borsini, L.; Giaconi, C.; Santilli, T.; D'Angelo, I.; Shogren, K. A. DelBianco_selfdetermined-learning-model_2025.pdf
Teacher agency for inclusion: a study on the attitudes of pre‑service support teachers 1-gen-2025 Giaconi, C.; D'Angelo, I.; Marcoionni, T.; Santilli, T.; Borsini, L. Giaconi_Teacher-Agency-Inclusion_2025.pdf
Virtual vs. traditional learning in higher education: A systematic review of comparative studies 1-gen-2025 Santilli, T.; Ceccacci, S.; Mengoni, M.; Giaconi, C. 1-s2.0-S0360131524002288-main.pdf