Sfoglia per Autore
New challenges for the internationalization of firms. Italian companies in China: business models and market policies
2011-01-01 Cedrola, Elena; L., Battaglia; C., Cantù; L., Gavinelli; A., Tzannis
Piccole e medie imprese e internazionalita’: strategie di business, relazioni, innovazione
2011-01-01 Cedrola, Elena; Loretta, Battaglia
Quale marketing per un’azienda socialmente responsabile
2011-01-01 Cedrola, Elena
L’immagine paese Italia influenza i modelli di business e le relazioni d'impresa nei mercati asiatici?
2011-01-01 Cedrola, Elena; L., Battaglia
Marketing & Sales oltre la crisi: i cambiamenti in atto nelle medie imprese
2011-01-01 Cedrola, Elena; Giancarlo, Ferrero; Gian, Luca Gregori
I modelli di business delle imprese italiane che operano in mercati con alta distanza culturale. Un focus sul mercato cinese: relazioni, strategie di marketing e performances aziendali
2012-01-01 Cedrola, Elena; L., Battaglia; Quaranta, ANNA GRAZIA
Crossing relationships to develop innovation in supply network. The case of the Italian FAAM Group
2012-01-01 C., Cantù; L., Battaglia; Cedrola, Elena
POREEN— Partnering Opportunities between Europe and China in the Renewable Energies and Environmental industries.
2012-01-01 Spigarelli, Francesca; Q., Ruxiao; A., Mucelli; L., Curran; P., Farah; F., Polonara; A., Arteconi; N. J., Hewitt; D., Jiang; R., Wang; X. Zhang X., U.; Cedrola, Elena; Scoppola, Margherita; Cutrini, Eleonora
Storia, economia, cultura, modelli di business e di marketing per operare con successo in Cina. La via verso la terra di mezzo
2012-01-01 Cedrola E.; Battaglia L.
Il turismo sostenibile nel settore alberghiero italiano: il caso EcoWorldHotel, in Rovati P., “Oikos: la radice comune di economia e di ecologia”, Eum, Macerata
2012-01-01 Cedrola E.
International Journal of Marketing Principles and Practices
2012-01-01 Cedrola, Elena
Micro & Macro Marketing
2012-01-01 Cedrola, Elena
Country of origin effect in business to business markets – The impact of the Italian country image on business models and relations in China
2012-01-01 Cedrola E.; Battaglia L.
Nets and networks supporting firms internationalization process
2012-01-01 Cedrola, Elena; Mase', Stefania
Il turismo sostenibile nel settore alberghiero italiano: il caso EcoWorldHotel
2012-01-01 Cedrola, Elena
Italian firms in China: emerging business models for family firms
2012-01-01 Cedrola, Elena; L., Battaglia
Country of origin effect in business to business markets – The impact of the Italian country image on business models and relations in China
2012-01-01 Cedrola, Elena; L., Battaglia
Business models of Italian entreprises in markets with high cultural distance. A focus on the chinese market: crucial relations, marketing strategies and performances
2012-01-01 Cedrola, Elena; L., Battaglia; Quaranta, ANNA GRAZIA
Storia, economia, cultura, modelli di business e di marketing per operare con successo in Cina. La via verso la Terra di Mezzo
2012-01-01 Cedrola, Elena; L., Battaglia
POREEN— Partnering Opportunities between Europe and China in the Renewable Energies and Environmental industries
2012-01-01 Cedrola, Elena
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile