CAPOLLA, LORENZA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 272
AS - Asia 120
NA - Nord America 48
OC - Oceania 19
SA - Sud America 3
Totale 462
Nazione #
IT - Italia 167
HK - Hong Kong 45
RU - Federazione Russa 44
US - Stati Uniti d'America 44
SG - Singapore 27
FR - Francia 20
AU - Australia 19
DE - Germania 11
ID - Indonesia 11
TR - Turchia 11
PH - Filippine 10
CN - Cina 8
NL - Olanda 7
GB - Regno Unito 6
AT - Austria 5
FI - Finlandia 5
BR - Brasile 3
CA - Canada 3
IN - India 3
KR - Corea 3
IE - Irlanda 2
BE - Belgio 1
CH - Svizzera 1
ES - Italia 1
LI - Liechtenstein 1
MX - Messico 1
PT - Portogallo 1
SA - Arabia Saudita 1
VN - Vietnam 1
Totale 462
Città #
Hong Kong 44
Singapore 22
Sydney 18
Senigallia 12
Ancona 11
Istanbul 11
Jakarta 11
Milan 9
Cainta 8
Chicago 7
Munich 7
Rome 7
Campobasso 6
Macerata 6
Perugia 6
Feltre 5
Isernia 5
Los Angeles 5
Naples 5
Vienna 5
Brescia 4
Pesaro 4
Shanghai 4
Ashburn 3
Bari 3
Cachoeira do Sul 3
Frankfurt am Main 3
Montecosaro 3
Mumbai 3
Recanati 3
Seoul 3
Amsterdam 2
Bologna 2
Catania 2
Cessapalombo 2
Cinisello Balsamo 2
Dublin 2
Fano 2
Greenville 2
Gubbio 2
Helsinki 2
Ivry-sur-Seine 2
Katy 2
Lappeenranta 2
Livorno 2
Montefelcino 2
Osimo 2
Pescara 2
Porto Sant'Elpidio 2
Ripe San Ginesio 2
Santa Clara 2
Seriate 2
Teramo 2
Toronto 2
Bellante 1
Brussels 1
Charlotte 1
Civitanova Marche 1
Cremona 1
Florence 1
Frisa 1
Genoa 1
Giugliano in Campania 1
Guangzhou 1
Lisbon 1
London 1
Manchester 1
Mexico City 1
Montesilvano Marina 1
Nuremberg 1
Oricola 1
Ottawa 1
Riyadh 1
Tolentino 1
Villiers-sur-Marne 1
Totale 313
Nome #
Facilitating feedback at university using AI-based techniques 63
Nuove modalità di valutazione per migliorare la relazione in classe 57
Analizzare dataset ampi e non strutturati nella ricerca educativa con il supporto dell’Intelligenza Artificiale. Sfide e problematiche 47
Rethinking assessment practices in schools. A research-training pathway to foster assessment as learning 46
Metodologie ibride e situate per la ricerca didattica 44
What relationship between designing and regulating in times of emergency? 43
Assessment as learning. Bridging research and practice between schools and Universities 42
Maker Education and semplexity. Rethinking education to address emerging complexity 36
Rethinking and formalizing initial teacher training on learning design for and in uncertainty 21
Review of Tiziana Terranova (2022). After the Internet: Digital Networks between Capital and the Common 19
The FRAVAL Project 18
La didattica dal digitale al postdigitale tra plenitudine e responsabilità 18
Personalized Feedback in University Contexts: Exploring the Potential of AI-BasedTechniques 15
Public Speaking Skills and Anxiety Awareness in Future Teachers. Using AI and IoT in Higher Education for research and training 9
Shaping Educational Strategies: A Literature Review on Uncertainty and the Unexpected 7
Managing the Unexpected and Unforeseen in Educational Situations: Emergency as New Normal 4
DESIGNING REGULATION IN ACTION TO MANAGE THE UNFORESEEN IN TEACHING-LEARNING CONTEXTS 4
La mediazione didattica 4
Dalla scuola del programma alla scuola delle emergenze 3
Dal problema al percorso didattico. La micro-progettazione 3
MANAGING UNCERTAINTIES IN DIDACTIC DESIGN 3
Totale 506
Categoria #
all - tutte 3.015
article - articoli 1.460
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 739
Totale 5.214


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/20232 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
2023/2024119 1 1 6 5 2 6 37 9 5 5 20 22
2024/2025385 51 53 46 67 56 51 61 0 0 0 0 0
Totale 506