CAPOLLA, LORENZA MARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 369
AS - Asia 129
NA - Nord America 53
OC - Oceania 19
SA - Sud America 3
Totale 573
Nazione #
IT - Italia 169
RU - Federazione Russa 131
US - Stati Uniti d'America 48
HK - Hong Kong 45
SG - Singapore 30
FR - Francia 20
AU - Australia 19
DE - Germania 11
ID - Indonesia 11
PH - Filippine 11
TR - Turchia 11
NL - Olanda 10
CN - Cina 9
GB - Regno Unito 7
AT - Austria 5
FI - Finlandia 5
IN - India 5
BR - Brasile 3
CA - Canada 3
IE - Irlanda 3
KR - Corea 3
ES - Italia 2
MX - Messico 2
SI - Slovenia 2
BE - Belgio 1
CH - Svizzera 1
GE - Georgia 1
LI - Liechtenstein 1
PT - Portogallo 1
SA - Arabia Saudita 1
TH - Thailandia 1
VN - Vietnam 1
Totale 573
Città #
Hong Kong 44
Singapore 23
Sydney 18
Senigallia 12
Ancona 11
Istanbul 11
Jakarta 11
Moscow 11
Milan 9
Cainta 8
Rome 8
Chicago 7
Munich 7
Campobasso 6
Macerata 6
Perugia 6
Feltre 5
Isernia 5
Los Angeles 5
Naples 5
Shanghai 5
Vienna 5
Ashburn 4
Brescia 4
Pesaro 4
Bari 3
Cachoeira do Sul 3
Dublin 3
Frankfurt am Main 3
Greenville 3
Montecosaro 3
Mumbai 3
Recanati 3
Seoul 3
Amsterdam 2
Bologna 2
Catania 2
Cessapalombo 2
Cinisello Balsamo 2
Fano 2
Gubbio 2
Helsinki 2
Ivry-sur-Seine 2
Katy 2
Lappeenranta 2
Livorno 2
Ljubljana 2
London 2
Mexico City 2
Montefelcino 2
Osimo 2
Pescara 2
Porto Sant'Elpidio 2
Ripe San Ginesio 2
Santa Clara 2
Seriate 2
Teramo 2
Toronto 2
Vijayawada 2
Bellante 1
Brussels 1
Charlotte 1
Civitanova Marche 1
Cremona 1
Davao City 1
Florence 1
Frisa 1
Genoa 1
Giugliano in Campania 1
Guangzhou 1
Lisbon 1
Manchester 1
Modena 1
Montesilvano Marina 1
Nuremberg 1
Oricola 1
Ottawa 1
Puerto del Rosario 1
Riyadh 1
Tbilisi 1
Tolentino 1
Villiers-sur-Marne 1
Totale 340
Nome #
Facilitating feedback at university using AI-based techniques 77
Nuove modalità di valutazione per migliorare la relazione in classe 62
Analizzare dataset ampi e non strutturati nella ricerca educativa con il supporto dell’Intelligenza Artificiale. Sfide e problematiche 55
Metodologie ibride e situate per la ricerca didattica 51
Rethinking assessment practices in schools. A research-training pathway to foster assessment as learning 51
Assessment as learning. Bridging research and practice between schools and Universities 49
What relationship between designing and regulating in times of emergency? 47
Maker Education and semplexity. Rethinking education to address emerging complexity 42
Rethinking and formalizing initial teacher training on learning design for and in uncertainty 28
Review of Tiziana Terranova (2022). After the Internet: Digital Networks between Capital and the Common 24
La didattica dal digitale al postdigitale tra plenitudine e responsabilità 23
The FRAVAL Project 22
Personalized Feedback in University Contexts: Exploring the Potential of AI-BasedTechniques 22
Public Speaking Skills and Anxiety Awareness in Future Teachers. Using AI and IoT in Higher Education for research and training 15
Shaping Educational Strategies: A Literature Review on Uncertainty and the Unexpected 10
Managing the Unexpected and Unforeseen in Educational Situations: Emergency as New Normal 8
DESIGNING REGULATION IN ACTION TO MANAGE THE UNFORESEEN IN TEACHING-LEARNING CONTEXTS 8
La mediazione didattica 7
MANAGING UNCERTAINTIES IN DIDACTIC DESIGN 7
Dalla scuola del programma alla scuola delle emergenze 5
Dal problema al percorso didattico. La micro-progettazione 4
Totale 617
Categoria #
all - tutte 3.303
article - articoli 1.557
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 848
Totale 5.708


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/20232 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
2023/2024119 1 1 6 5 2 6 37 9 5 5 20 22
2024/2025496 51 53 46 67 56 51 153 19 0 0 0 0
Totale 617