GRATANI, FRANCESCA Statistiche

GRATANI, FRANCESCA  

Dipartimento di Scienze della formazione, dei beni culturali e del turismo  

Mostra records
Risultati 1 - 10 di 10 (tempo di esecuzione: 0.011 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
ASSESSMENT AS LEARNING: TRANSFORMING PRACTICES WITH SECONDARY SCHOOL TEACHERS 1-gen-2021 Rossi, Pier Giuseppe; Giannandrea, Lorella; Gratani, Francesca; Laici, Chiara; Tarantino, Andrea; Paviotti, Gigliola Rossi_et_al_Assessment_as_Learning_ICERI_2021.pdf
Educational Robotics for Inclusive Design 1-gen-2022 Gratani, Francesca; Giannandrea, Lorella; Renieri, Alessandra Gratani_Robotics-Inclusive-Design_2022.pdf
Enactive approaches for the teachers’ professional development1 1-gen-2020 Giannandrea, L.; Gratani, F. Embodiment_&_School_Gomez_Paloma-2.pdf
Formazione dei docenti e cura della propria crescita professionale: l’ePortfolio nella formazione iniziale, nell’anno di prova, nella formazione in servizio 1-gen-2022 Rossi, P. G.; Giannandrea, L.; Gratani, F. Rossi_Giannandrea_Gratani_form_doc_crescita_prof_2022.pdf
Fostering Students’ Problem-Solving Skills Through Educational Robotics in Primary School 1-gen-2021 Gratani, Francesca; Giannandrea, Lorella; Renieri, Alessandra; Annessi, Martina -
Inclusive designing through Educational Robotics. A training course for pre-service support teachers 1-gen-2021 Gratani, F.; Giannandrea, L.; Renieri, A. ATEE_2020_21_Florence_BoA.pdf
LEARNING THROUGH PRACTICE: INTEGRATING THE MAKER APPROACH INTO PRIMARY SCHOOL CURRICULUM 1-gen-2021 Gratani, Francesca; Giannandrea, Lorella -
THE IMPACT OF A TEACHER TRAINING ONLINE COURSE ON EDUCATIONAL ROBOTICS 1-gen-2021 Gratani, Francesca; Giannandrea, Lorella; Renieri, Alessandra -
“Experience” on the Screen. Training Pre-service Teachers on Educational Robotics 1-gen-2022 Gratani, Francesca; Giannandrea, Lorella; Renieri, Alessandra -
“Experience” on the screen: an online training course on Educational Robotics for pre-service teachers 1-gen-2021 Renieri, A.; Gratani, F.; Giannandrea, L. BOA_HELMETO2021_ISBN.pdf