STACCHIO, LORENZO Statistiche
STACCHIO, LORENZO
Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali
An ethical framework for trustworthy Neural Rendering applied in cultural heritage and creative industries
2024-01-01 Stacchio, Lorenzo; Balloni, Emanuele; Gorgoglione, Lucrezia; Mancini, Adriano; Giovanola, Benedetta; Tiribelli, Simona; Zingaretti, Primo
CreAIXR: Fostering Creativity with Generative AI in XR environments
2024-01-01 Vallasciani, Giacomo;; Stacchio, Lorenzo;; Cascarano, Pasquale;; Marfia, Gustavo;
DanXe: An extended artificial intelligence framework to analyze and promote dance heritage
2024-01-01 Stacchio, Lorenzo; Garzarella, Silvia; Cascarano, Pasquale; De Filippo, Allegra; Cervellati, Elena; Marfia, Gustavo
X-NR: Towards An Extended Reality-Driven Human Evaluation Framework for Neural-Rendering
2024-01-01 Stacchio, Lorenzo; Balloni, Emanuele; Gorgoglione, Lucrezia; Paolanti, Marina; Frontoni, Emanuele; Pierdicca, Roberto
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
An ethical framework for trustworthy Neural Rendering applied in cultural heritage and creative industries | 1-gen-2024 | Stacchio, Lorenzo; Balloni, Emanuele; Gorgoglione, Lucrezia; Mancini, Adriano; Giovanola, Benedetta; Tiribelli, Simona; Zingaretti, Primo | NR_Ethics_Frontiers_revision.pdf |
CreAIXR: Fostering Creativity with Generative AI in XR environments | 1-gen-2024 | Vallasciani, Giacomo;; Stacchio, Lorenzo;; Cascarano, Pasquale;; Marfia, Gustavo; | CREAIXR.pdf |
DanXe: An extended artificial intelligence framework to analyze and promote dance heritage | 1-gen-2024 | Stacchio, Lorenzo; Garzarella, Silvia; Cascarano, Pasquale; De Filippo, Allegra; Cervellati, Elena; Marfia, Gustavo | 1-s2.0-S2212054824000286-main.pdf; DANXE_DAACH.pdf |
X-NR: Towards An Extended Reality-Driven Human Evaluation Framework for Neural-Rendering | 1-gen-2024 | Stacchio, Lorenzo; Balloni, Emanuele; Gorgoglione, Lucrezia; Paolanti, Marina; Frontoni, Emanuele; Pierdicca, Roberto | XR_SALENTO_2024_QUALITATIVE.pdf |