Sfoglia per Autore
Consumers' attitude towards farmers' markets in Tuscany
2010-01-01 B., Rocchi; Cavicchi, Alessio; M., Baldeschi
Produzioni agroalimentari di qualità e strategie competitive nel territorio marchigiano: casi di studio
2010-01-01 Cavicchi, Alessio; Corinto, GIAN LUIGI
The Brunello crisis: media role and its impact on wine reputation and tourist flows.
2010-01-01 Cavicchi, Alessio; Santini, C; Beccacece, E.
OATS - "Organic Agricultural Tourism" Leonardo da Vinci Programme
2010-01-01 Cavicchi, Alessio
Il valore della marca sulla scelta di un prodotto alimentare: risultati di un’indagine su un latte di origine regionale.
2010-01-01 C., Taglioni; B., Torquati; Cavicchi, Alessio
The New Cultures of Food: Marketing Opportunities from Ethnic, Religious and Cultural Diversity
2010-01-01 Cavicchi, A.
Influence of Brand Equity on Milk Choice: A Choice Experiment Survey
2011-01-01 C., Taglioni; Cavicchi, Alessio; B., Torquati; R., Scarpa
Film-induced food and wine tourism in Marche: the phenomenon of TV reality shows produced for Nordic countries
2011-01-01 Cavicchi, Alessio; Corinto, GIAN LUIGI; Ghergo, S.
Sustainable Tourism in Rural Areas: the Role of Higher Education in the Marche Region
2011-01-01 Rinaldi, Chiara; Cavicchi, Alessio; Corsi, Michele
Orientamento alla sostenibilità nell’industria vitivinicola: una rassegna della letteratura.
2011-01-01 L., Casini; Cavicchi, Alessio; A. M., Corsi; Santini, C.
Book Review: Market Orientation. Transforming Food and Agribusiness around the Customer”
2011-01-01 Cavicchi, Alessio
L’approccio delle imprese agroalimentari all’analisi sensoriale: l’esperienza del Centro Italiano di Analisi Sensoriale.
2011-01-01 Cavicchi, Alessio; C., Santini
The Tale of two Italian Regions: Wine Tourism in Marche and Tuscany.
2011-01-01 Cavicchi, Alessio; Santini, C.; Faraoni, M.; Seghieri, C.; Stoeckl, A.; Orth, U.
Consumers' attitude towards farmers' markets: an explorative analysis in Tuscany
2011-01-01 Rocchi, B.; Cavicchi, Alessio; Baldeschi, M.
Consumers’ attitude towards farmers’ markets in Tuscany
2011-01-01 Benedetto, Rocchi; Cavicchi, Alessio; Matteo, Baldeschi
Exploring social marketing landscapes: a review of healthy food campaigns.
2011-01-01 Cavicchi, Alessio; G., Stefani; D., Romano; Santini, C.
Il caso del farmer market fermano
2011-01-01 L., Paoloni; Lattanzi, Pamela; Cavicchi, Alessio
Consumer evaluation of a typical Italian salami: an experimental auction approach
2011-01-01 Gianluca, Stefani; Cavicchi, Alessio
The Risk™ strategic game of rural tourism: how sensory analysis can help in achieving a sustainable competitive advantage
2011-01-01 Santini, C; Cavicchi, Alessio; Canavari, M.
L’influenza del marketing e della comunicazione sugli stili alimentari dei bambini. Quali politiche e strumenti a disposizione dei governi?
2012-01-01 Cavicchi, Alessio; Micucci, S.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile