PERFETTI, AGNESE Statistiche
PERFETTI, AGNESE
Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali
Bando di Ateneo per il finanziamento di “Costellazioni Collaborative di Ricerca” (CCR) | Università di Macerata. Titolo del progetto: Thinking in Opposites to improve Creativity (TOC): A challenging hypothesis for Cognitive Sciences and AI.
2024-01-01 Bianchi, I.; Uricchio, T.; Bongelli, R.; Canestrari, C.; Riccioni, I.; Capitani, E.; Fermani, A.; Aleffi, C.; Perfetti, A.; Pansoni, S.; Gistri, G.; Michetti, E.; Bertolazzi, A; Fermani, A.; Ball, L.; Paradis, C.; van de Weijer, J.; Farshchi, S.; Christensen, B.; Bertamini, M.; Verstegen, I.; Ciuccarelli, P.; Roberto, B.; Salvi, C.; Branchini, E.
GROTTINI LAB: I KPI NEL RETAIL MARKETING E LA LORO EVOLUZIONE IN SEGUITO ALLʼINTRODUZIONE DELLʼINTELLIGENZA ARTIFICIALE
2024-01-01 Perfetti, A.; Gistri, G.; Paolanti, M.; Frontoni, E.
Promoting healthy or preventing unhealthy? An experimental investigation in the context of food products sold through smart vending machines
2023-01-01 Gistri, G.; Scarpi, D.; Perfetti, A.
“Going to vending is an archetypal situation, as camera café”: an exploratory qualitative analysis on vending machine users’ behavior
2023-01-01 Perfetti, A.; Gistri, G.