PERFETTI, AGNESE Statistiche
PERFETTI, AGNESE
Dipartimento di Scienze politiche, della comunicazione e delle relazioni internazionali
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Beyond convenience, toward technology: a qualitative study on consumer behavior emerging trends in vending machines
2025-01-01 Perfetti, A.; Gistri, G.
Grottini Lab: I KPI nel Retail marketing e la loro evoluzione in seguito all'introduzione dell'intelligenza artificiale
2024-01-01 Perfetti, A.; Gistri, G.; Paolanti, M.; Frontoni, E.
Promoting healthy or preventing unhealthy? An experimental investigation in the context of food products sold through smart vending machines
2023-01-01 Gistri, G.; Scarpi, D.; Perfetti, A.
Snack dilemma: How vending machines influence choice of virtue and vice foods
2025-01-01 Perfetti, A.; Pietrini, R.; Scarpi, D.; Gistri, G.
“Going to vending is an archetypal situation, as camera café”: an exploratory qualitative analysis on vending machine users’ behavior
2023-01-01 Perfetti, A.; Gistri, G.
“Going to vending machines is an archetypal situation, as camera café”: an analysis of consumers’ behaviour, food choice and nutritional interventions.
2025-04-28 Perfetti, A.